Ważny komunikat!

Sprawdź nowe zasady
pracy Biura Obsługi Klienta!

Nowe zasady pracy
Biura Obsługi Klienta

W trosce o zdrowie naszych Abonentów i pracowników, zgodnie z zaleceniami wydanymi przez organy państwowe mającymi na celu zapobieganie rozszerzaniu się epidemii koronawirusa, WDM podjęła decyzję o zmianie zasad funkcjonowania Biur Obsługi Klienta od 11 maja br.


1. Ilość osób przebywających jednoczenie w biurze jest ograniczona
2. Przy jednym stanowisku może być TYLKO 1 osoba
3. Każdy z klientów zobowiązany jest do posiadania maseczki zakrywającej usta i nos.
4. Pożądane jest posiadanie jednorazowych rękawiczek ochronnych
5. Prosimy o posiadanie własnego długopisu.
6. Osoby oczekujące na obsługę proszone są o pozostanie na zewnątrz.
7. Jeśli osobista wizyta nie jest konieczna, zachęcamy do kontaktu telefonicznego z naszą Infolinią: 17 717 55 55
8. Prosimy o rygorystyczne przestrzeganie powyższych zasad i liczymy na wyrozumiałość.

Za utrudnienia przepraszamy.

INSTALACJE I SERWISY

Wizyty służb technicznych w Państwa domach, w przypadku instalacji usług, usuwania istotnych awarii lub wymiany sprzętu, będą dokonywane jedynie za wspólną zgodą i z zachowaniem szczególnej ostrożności oraz podstawowymi zasadami bezpieczeństwa i higieny. Przed spodziewaną wizytą prosimy o przewietrzenie mieszkania i dezynfekcję klamek.

Wszystkie służby techniczne i serwisowe pracują nieprzerwanie.

Kontakt

Zadzwoń lub
zamów rozmowę