Ważny komunikat!

Sprawdź nowe zasady
pracy Biura Obsługi Klienta!

Nowe zasady pracy
Biura Obsługi Klienta

W trosce o zdrowie naszych Abonentów i pracowników, zgodnie z zaleceniami wydanymi przez organy państwowe mającymi na celu zapobieganie rozszerzaniu się epidemii koronawirusa, WDM podjęła decyzję o zmianie zasad funkcjonowania Biur Obsługi Klienta od 11 maja br.

1. Obsługa kasowa jest nieczynna
2. Ilość osób przebywających jednoczenie w biurze jest ograniczona
3. Przy jednym stanowisku może być TYLKO 1 osoba
4. Każdy z klientów zobowiązany jest do posiadania maseczki zakrywającej usta i nos.
5. Pożądane jest posiadanie jednorazowych rękawiczek ochronnych
6. Prosimy o posiadanie własnego długopisu.
7. Osoby oczekujące na obsługę proszone są o pozostanie na zewnątrz.
8. Jeśli osobista wizyta nie jest konieczna, zachęcamy do kontaktu telefonicznego z naszą Infolinią: 17 717 55 55
9. Prosimy o rygorystyczne przestrzeganie powyższych zasad i liczymy na wyrozumiałość.

Za utrudnienia przepraszamy.

INSTALACJE I SERWISY

Wizyty służb technicznych w Państwa domach, w przypadku usuwania istotnych awarii lub wymiany sprzętu, będą dokonywane jedynie za wspólną zgodą i z zachowaniem szczególnej ostrożności oraz podstawowymi zasadami bezpieczeństwa i higieny. Przed spodziewaną wizytą prosimy o przewietrzenie mieszkania i dezynfekcję klamek.

Do odwołania wstrzymujemy płatne i bezpłatne wizyty serwisowe oraz instalacje dla nowych abonentów.

Jednocześnie zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań aby zachować ciągłość świadczenia usług.

Wszystkie służby techniczne i serwisowe pracują nieprzerwanie.

Kontakt

Zadzwoń lub
zamów rozmowę