Sprawdź czy:
Sprawdź czy:
Sprawdź:
Odłącz dekoder od źródła zasilania na 30 sekund i podłącz ponownie.
Sprawdź:
Odłącz dekoder od źródła zasilania na 30 sekund i podłącz ponownie.
Sprawdź:
Jeśli powyższe wskazówki nie przywróciły funkcjonalności telewizji, przygotuj Numer Identyfikacyjny Abonenta i skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Polecenie PING
Polecenie PING służy do diagnozowania problemów z Internetem. PING wysyła pojedyncze pakiety do zdalnego serwera, która zwraca informacje o jakości tego połączenia m.in. czas transmisji. Żeby ją wykonać, postępuj według poniższych kroków:
Jeśli zauważasz utrudnienia w korzystaniu z Internetu i chcesz zinterpretować wyniki, skontaktuj się z nami Biurem Obsługi Klienta.
W przeglądarce internetowej wpisz adres http://beta.speedtest.net/pl i zmierz prędkość, z jaką możesz pobierać i wysyłać dane przez swoje łącze internetowe.
Pamiętaj jednak, że faktyczna prędkość łącza internetowego uzależniona jest od wielu czynników, między innymi od karty sieciowej jaką posiadasz w swoich urządzeniach, ilości uruchomionych na komputerze programów, lokalizacji miejsca w sieci (serwera), z którym próbujesz się połączyć.
Prędkość jaką uzyskujesz na co dzień, może różnić się od wyniku uzyskanego w testerze Internetu.
Jeśli powyższe wskazówki nie przywróciły funkcjonalności linii telefonicznej, przygotuj Numer Identyfikacyjny Abonenta i skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.